Wycieczka Warszawa 2018
Dodane przez herud dnia Maja 09 2018 00:00:00

Wspomnienia z wycieczki do Warszawy

We wtorek 8 czerwca rano wyjechaliśmy na kolejną wycieczkę szkolną, tym razem do Warszawy. Wszyscy "naładowani" pozytywną energią, chęcią zwiedzenia stolicy i poznania nowych, nieznanych miejsc. Podróż nie dłużyła się, w autokarze każdy znalazł dla siebie zajęcie. Pierwszym obiektem zwracającym szczególną uwagę zaraz po wjeździe do metropolii był sławny Stadion Narodowy. Zwiedzanie zaczęliśmy od spaceru po "Łazienkach". Obeszliśmy cały park, podziwiając zabytki, słuchaliśmy z ciekawością opowieści i podziwialiśmy "Teatr na wodzie", pałace, rezydencje ówczesnej monarchii, a także chodzące po parku pawie oraz wiewiórki. Kolejnym punktem naszej wycieczki stało się Stare Miasto. Byliśmy na rynku, w Kościele pw. św. Jana Chrzciciela, poznaliśmy historię miasta podczas okupacji. Po wizycie w świątyni zwiedzaliśmy Zamek Królewski widzieliśmy również Kolumnę Zygmunta. Po godzinnym spacerze mieliśmy czas wolny. Wykorzystaliśmy go na zjedzenie posiłku oraz kupno pamiątek. Ok. godziny 19.30 zmęczeni, ale wciąż uśmiechnięci pojechaliśmy hostelu znajdującego się poza miastem. Po zakwaterowaniu i zjedzeniu kolacji udaliśmy się do swoich pokoi. Wieczór spędziliśmy dość spokojnie, oczywiście nie obeszło się bez przechodzenia z pokoju do pokoju i bieganiu po korytarzu. Po zjedzonym śniadaniu o godzinie 9.00 opuściliśmy ośrodek, wyruszając w dalszą drogę. Zaczęliśmy od Muzeum Powstania Warszawskiego. Udaliśmy się do Centrum Handlowego „Złote Tarasy” Po godzinie czasu wolnego podjechaliśmy do Pałacu Kultury i Nauki. Mieliśmy okazję zobaczyć go wewnątrz i podziwiać ogromny wkład pracy włożony w jego istnienie. Jest to na pewno jeden z najładniejszych obiektów w stolicy. Po zwiedzaniu Pałacu wyruszyliśmy na PGE Narodowy. Odwiedziliśmy salę konferencyjną oraz szatnie piłkarzy polskiej reprezentacji. Później wróciliśmy do hostelu. Następnego dnia w podróży powrotnej ponownie odwiedziliśmy „Złote Tarasy” i park w Wilanowie. Był to czas bardzo ciekawie spędzony. Poznaliśmy wiele nowych miejsc i zabytków, o których wcześniej słyszeliśmy jedynie w mediach. O godzinie 23.00 szczęśliwie dotarliśmy na miejsce zbiórki i rozeszliśmy się do swoich domów.